tirsdag 10. september 2013

Ny sekk til jobbhøsten

Jeg har lenge vært på utkikk etter den perfekte skinnsekken.

Jeg har vært så lei av å gå med veske og føle meg helt skjev i ryggen. Jeg beveger meg også mye i løpet av dagen, både i møter og på byggeplass, og det blir til tider mye papirer å bære rundt på.

Jeg har lett og lett her hjemme, men det var visst ikke så enkelt å finne den perfekte sekken. Den skulle nemlig være i skinn, brunt sådan, og ikke for mørkt, lite dilldall og i akkurat passe størrelse. Til slutt var det min kjære som fant den perfekte sekken på en amerikansk nettside: Shopbop.com.

Den kostet litt, men når man kjøper noe som bare blir finere med bruk, så syns jeg det er ok.




Jeg er hvertfall superfornøyd!

Fin tirsdag til deg!


2 kommentarer:

  1. Så fin den var! Jeg leter etter den perfekte brune skinnveska. Det er jammen ikke lett.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Den var kjempefine:))
    Kjekkt med noko fint!
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!