onsdag 1. mai 2013

kveldskos



I kveld ble det en skikkelig drink til kvelds!

En god gammeldags mojito var virkelig ikke feil på en onsdag som absolutt føles som en lørdag!
Bare synd det er vanlig jobbdag i morgen...





Vi lagde en klassisk mojito først, men så måtte mannen teste en oppskrift, og "slush-"varianten, var farlig! 

Nå vet vi hva vi skal lage til neste fest hvertfall!





SÅ utrolig koselig at så mange av dere vil være med på giveawayen min!
Tydelig at det er flere enn meg som syns Lotusbollen og Bloomingville-vasen er fin! Du finner link i sidekolonnen om du ikke har blitt med enda.


Her snurrer verden lett rundt, og jeg skal straks "snurre meg i seng." Håper du har en fin kveld og!


2 kommentarer:

  1. Mojito er en av mine favoritt drinker, fikk skikkelig sommerfeeling nå. Gleder meg til mynten spirer i hagen! Slush varianten skal prøves neste gang:)Så superdigg ut:)

    Kine:)

    SvarSlett
  2. Drakk litt for mye mojito en gang, det er så gdot, men nå klarer jeg ikke drikke det mer. Eller kanskje jeg burde prøve igjen? Det er jo tross alt nesten ti år siden :p Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!