mandag 11. mars 2013

hurra for lillebror!



I helgen feiret vi lillebrors ettårsdag!


Masse familie, kaker og koselig stemning.

Å invitere familien, pynte og bake er noe av det hyggeligste jeg vet.
Det er alltid litt styr på forhånd, men når det ringer på døren er det ingen som er så fornøyd som meg.




Oppdekningen var enkel i sort, hvitt og blått. 
Prikker og rundinger går igjen, hvite tulipaner på bordene og små lapper med søte ord og symboler, som jeg også tok igjen i "skiltene" på cupcakesene.


Lillebrors bursdagskake med favoritten bringebær, en liten vimpel og ett lys.


De søte skiltene på cupcakesene (det heter visst "cupcake-toppers" har jeg skjønt), 
syns jeg var så utrolig søte. Også gjorde de mine cupcakes litt finere ;) 
Disse kan du printe her.

***


De fine prikkete cupcakes-formene kommer fra Festfabrikken.no (ikke sponset). 
Det var disse jeg ventet på, og som dere ser; de rakk frem i tide! 
Og for ordens skyld, det var jeg som bestilte sent, ikke leverandøren som var treg ;)
De blå, stripete muffinsformene har jeg kjøpt på Spar.




Fine sugerør fra Festfabrikken.no.



Jeg hadde laget en "bildevimpel," med bilder av lillebror. 
Alle bildene er tatt på månedsbursdagen hans fra fødsel og fram til ettårsdagen hans, 
også er de hengt opp i kronologisk rekkefølge. 
Veldig morsomt å se hvordan han har forandret seg og vokst disse tolv månedene. 
Besteforeldre syns dette var veldig koselig.


                                    søt??                                                                         jeg??

Store og små er veldig fornøyde med denne bursdagen!




2 kommentarer:

  1. For ein dånefin blogg, har lagdt deg på bloggrollen min for dette vil eg sjå meir av!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Så koselig! Kjenner jeg gleder meg til Eliah skal feire sin første bursdag. Rett over påske skal vi jukse litt og feire halvårsdag ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!