mandag 27. august 2012

BURSDAG-HANGOVER

I bare positiv forstand altså! Jeg er enda mett etter kakene, og storebror er fortsatt i gaverus.

Kaker var det nok av, og endelig har jeg funnet en bra muffinsoppskrift. Maia med den fabelaktige bloggen Fabelaktig la ut denne oppskriften og lovte at det ikke gikk an å mislykkes.



Jeg blandet inn blåbær som jeg hadde i fryseren, og de ble veldig gode og litt syrlige. Jeg lagde en frosting med kremost, melis, smør og vaniljesukker, og de ble sååå gooode! Takk Maia!


Prøvde meg også (for aller første gang) på en tog-kake til storebror. Ikke plettfri og perfekt, men jeg ble ganske så fornøyd jeg. Brukte marshmallows til hjul og pipe, og togets last er masse bær.


God ny uke til deg, her er det restekaker på menyen!





1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!