mandag 28. mai 2012

FARGEGRADERING

Ja, dette er jo hyllene jeg har fått opp på kjøkkenveggen, men med denne stylingen ser det nesten ut som jeg har kastet meg på graderingstrenden som visstnok har blitt så trendy 
(har ikke helt fått med meg det jeg da...).
 Hyllene skal huse kokebøker, men akkurat nå syntes jeg det er morsommere å ha de små vasene jeg
 har kjøpt til dåpen i hyllene. Vasene går i "våre" farger, og de passer særdeles godt inn på kjøkkenet. 
Har planer for borddekkingen til dåpen, og disse spiller en sentral rolle ;=)

Tydelig inspirert av Trine og den flotte bloggen Høytrykk har jeg kjøpt bildelister og satt på veggen. 
De passet akkurat i lengden, og jeg malte de i veggfargen slik at de "forsvinner" litt. 
Blir fint med kokebøker og tror jeg, men det får jeg vise en annen dag!

I morgen er det tirsdagsmandag, vet ikke om jeg er helt klar for det...
Men en kort uke er det da hvertfall ;)

3 kommentarer:

  1. Så gøy at du ble inspirert. :) Elsker fargene på flaskene!! Og så kjekt at hyllene passet rett inn da.

    Fin ny uke til deg! Her har hele pinsehelgen gått med til husmaling, så nå trenger vi litt hverdager til å slappe av igjen, hihi. :)

    SvarSlett
  2. Lekkert. Nydelige farger på flaskevasene.
    Klem, Drude

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!