mandag 16. april 2012

Blog Award

For en bittebitteliten blogger som meg, er det så utrolig koselig når noen
finner meg og leser det lille jeg har å si :) 
Og Ancas har sendt meg en Blog Award!


Awarden fungerer slik:

1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 følgere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.
Awarden er selvfølgelig frivillig.

Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg har lest interiørblogger en stund, spesielt da jeg var hjemme i forrige barselpermisjon (noe må man da gjøre når man ammer ;D). 


Jeg syntes det var morsomt å følge med på andres hverdagsliv, og veldig inspirerende med alle de flinke bloggerne der ute. Så da vi kjøpte oss enebolig i oktober, samtidig som vi ventet en gutt til, tenkte jeg det kunne være gøy å dokumtere oppussings-/flytteprosessen for vår egen del og familie i andre deler av landet. Men nå syns jeg det er SÅÅ morsomt med kommentarer fra andre bloggere også!



Hvilken blogger følger du?
Jeg følger mange ulike bloggere, og jeg kommer stadig over nye, inspirerende blogger. Jeg følger en del svenske, også bruker jeg ofte NIB sine sider til å finne nye, spennende blogger.


Favorittfarge?
Jeg har ikke tenkt at jeg har noen favorittfarge, men når jeg ser på fargeskalaen vi har valgt til huset, er det tydelig at jeg (vi) liker de støvete, grønne tonene godt. Jeg er ikke spesielt glad i klar grønn, men toner som minner om salvie liker jeg godt. Syns disse tonene er fine å kombinere med mange andre farger ettersom hvilket rom i huset det er. 



Favorittfilm?
Jeg kan ikke komme på en enkelt film jeg liker spesielt godt, det kan ha noe å gjøre med at jeg stort sett sovner før de er ferdig... Men serier derimot, der er jeg god!!


Hvilket land drømmer du om å besøke? 
Mange! USA, Kina, Japan, Italia, England.. Noen land vil jeg tilbake til, andre vil jeg gjerne oppleve!


Jeg sender med dette awarden videre til:

Bilder via Pinterest

1 kommentar:

  1. Takk for awarden ;)
    Fin måte å bli "oppdaget" på :)
    Så fin blogg du har. Legger meg til som følger jeg :)
    Smil fra Dina!

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!